دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مخزن سوخت چیست؟

مزرعه مخزن سوخت


هنگامی که اکثر مردم کلمه “مزرعه” را می شنوند ، معمولاً برای رشد نوعی محصول ، چه خوراکی و چه برای اهداف دیگر کاربرد دارد. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از این اصطلاح “مزرعه مخزن سوخت” سردرگم شده باشند. در این مقاله نگاهی دقیق خواهیم داشت که مزارع سوخت مخازن چه کسانی هستند ، چه کسی از آنها استفاده می کند ، نحوه ساخت آنها ، ایمنی مزرعه مخزن و همچنین ملاحظات عملیاتی و نگهداری است.

مزرعه مخزن سوخت چیست؟

مزرعه مخزن سوخت تسهیلاتی است که برای ذخیره روغن ، گاز و سایر محصولات پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد. مزارع مخزن سوخت بخش مهمی در صنعت و دولت است.

در بیشتر موارد ، کارخانه مخزن سوخت فقط برای ذخیره سازی استفاده می شود. پردازش هرگز در سایت مزرعه مخزن سوخت انجام نمی شود. بعضی اوقات محل ذخیره آن ، سوخت خود را برای استفاده در محل تأمین می کند. اما بیشتر مواقع غیر از این ، سوخت فقط در آنجا ذخیره می شود و سرانجام برای استفاده در جای دیگر به خارج از خانه برده می شود.

سوخت را می توان در مخازن واقع در بالای زمین یا زیر زمین ذخیره کرد. مخازن زیر زمین برای نصب ارزانتر هستند و بازرسی های بصری روی آنها انجام می شود. با این حال ، مخازن زیر زمین می توانند از دست زدن ایمن تر باشند و کمتر در معرض انفجارهای آتش سوزی باشند

چه کسی از مزارع مخزن سوخت استفاده می کند؟


مزارع مخزن سوخت توسط بسیاری از موجودات مختلف استفاده می شود. این شامل:

کسب و کار
دولتهای محلی
دولت های ایالتی
دولت فدرال


مزارع مخزن سوخت توسط مشاغل و انواع دولت استفاده می شود. بعضی اوقات آنها در محل مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی اوقات قبل از توزیع سوخت در مناطق دیگر استفاده می شود.

به عنوان مثال ، بسیاری از فرودگاه ها از مزارع مخزن سوخت خود استفاده می کنند تا هواپیماهای خود را با سوخت جت تأمین کنند. این امر به آنها امکان می دهد بدون تکیه به محموله های روزانه تأمین کنندگان سوخت خود ، هواپیماهای خود را سوخت گیری کنند.

پالایشگاه ها همچنین از مزارع مخزن برای کمک به ذخیره نفت خام استفاده می کنند. آنها ممکن است این کار را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که جریان نفت از پالایشگاه های آنها هرگز قطع نمی شود و یا می توانند این کار را انجام دهند تا به ترکیب آنها کمک کند.

مزارع بزرگ كشاورزي ممكن است از مزرعه مخزن سوخت استفاده كنند. آنها این کار را برای ذخیره سوخت دیزل برای تراکتورهای خود و سایر تجهیزات مزرعه انجام می دهند.

مخزن سوخت چیست؟

جهت مشاهده لیست قیمت مخزن سوخت روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com

یکی دیگر از دلایلی که یک تجارت ممکن است به صورت خام ذخیره کند ، کمک به قیمت گذاری است. معامله گران می توانند هنگام خرید و فروش با قیمت کم روغن را به صورت فیزیکی ذخیره کنند و در هنگام معامله نفت با قیمت بالاتر ، مزارع مخزن را خالی کنند. این نوع حدس و گمان می تواند بسیار سودآور باشد و خطرات زیادی به همراه نداشته باشد.

دولت های ایالتی و محلی همچنین می توانند از مزارع مخزن استفاده کنند. این امر به ویژه در مناطق دور افتاده که در غیر این صورت سوخت برای جمعیت محلی غیرقابل دسترسی است صادق است. به عنوان مثال ، ممکن است یک دهکده کوچک از راه دور در آلاسکا هنگام ذخیره شدن روستای آنها به دلیل شرایط آب و هوایی در زمستان ، نیاز به ذخیره سوخت داشته باشد.خرید مخزن سوخت

دولت فدرال ایالات متحده یکی از بزرگترین مزارع مخزن سوخت در جهان را در اختیار دارد. به گفته Energy.gov ، ذخیره نفت استراتژیک می تواند تا 713.5 میلیون بشکه نفت نگه داشته باشد. اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده اعلام كرد كه آمریكایی ها به طور متوسط ​​از 19.96 میلیون بشكه در روز استفاده می كنند.

این بدان معنی است که اگر جریان نفت به طور کامل قطع شود ، ایالات متحده می تواند بدون وقفه از این مزرعه مخزن سوخت بیش از یک ماه کار بی وقفه کند. داشتن ذخایری از این دست ، شانس كشورهای خارجی را برای قطع قطع واردات نفت از این كشور كاهش می دهد.

ساخت مزرعه سوخت مخزن


مخازن ذخیره مخزن سوخت در پایگاه Moody Airforce Base خود مخازن ذخیره سازی از انواع مواد ساخته شده اند. آنها را می توان در تمام فولاد ، تمام فایبرگلاس یا کامپوزیت این دو یافت. نوع سوخت که به همراه قوانین محلی ، ایالتی و فدرال ذخیره می شود نوع ظروف مورد استفاده را دیکته می کند.

مخازن ذخیره سازی مزارع سوخت مخزن سوخت معمولاً بسیار پیچیده تر از چیزی است که ممکن است یک شخص در شرکت تأمین تراکتور محلی پیدا کند. این مخازن به صورت تخصصی ساخته شده اند و برای شرایط پر حجم ساخته شده اند.قیمت مخزن سوخت

به عنوان مثال ، یک مخزن فایبرگلاس و فولادی اغلب از یک پوشش اپوکسی باند شده به همجوشی استفاده می کنند. این اپوکسی نسبت به هر گونه انحراف شیمیایی بسیار حساس است و باید به طور صحیح وزن شود و مخلوط شود. همچنین باید در یک محدوده دمای خاص اعمال شود. عدم مخلوط کردن اپوکسی به فرمول مناسب منجر به پوششی می شود که می تواند به مرور زمان لایه برداری کند و یا از ابتدا به درستی نچسبد.فروش مخزن سوخت

جهت مشاهده لیست قیمت مخزن سوخت روی لینک روبرو کلیک نمایید.www.bamintahvie.com