دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مخزن سوخت قابل حمل

تعویض مخزن سوخت قابل حمل قدیمی در قایق خود به آسانی نیست. تولید کنندگان برای ضعف کم با راه حل های سازگاری بسیار متفاوت که همیشه سازگار نیستند ، به مقررات جدید EPA پاسخ دادند. نگران نباشید.

عمده فروشی دریایی نه تنها طیف گسترده ای از مخازن بنزین قابل حمل را حمل می کند ، بلکه از متخصصانی در کارمندان نیز برخوردار است تا به شما در انتخاب مخزن سوخت قابل حمل مناسب برای نیازهای شما کمک کند. در زیر تعدادی از تولید کنندگان پیشرو به همراه سازگاری با مخزن سوخت آنها ساخته شده است

عمده فروشی دریایی برندهای برتر مخزن سوخت قابل حمل را در اختیار دارد

مولر یک سازنده دریایی خوب و شناخته شده ای است که چندین سال پس از آن برند Tempo را خریداری کرده است. مدل های آنها از یک درپوش سوخت خود تهویه استفاده می کنند. درپوش طراحی شده است تا فشار بیش از 5/5 PSI باشد.

این طرح ممکن است ارزانترین قیمت برای شروع نباشد ، اما شما هزینه اضافی برای جایگزینی خط سوخت خود ندارید. تأیید کرد: خط سوخت موجود شما بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد. نگاهی به مخازن برتر خط 29 گالون نفت سفید واکر خود بیندازید. این کار برای سهولت استفاده طراحی شده است و سالها خدمات قابل اطمینان را ارائه می دهد.

Attwood Marine با مخزن بنزین خارج از کشورشان رویکرد متفاوتی گرفته است. درپوش آنها خنک نمی شود ، بنابراین آنها یک شیر تقاضای سوخت را در خط سوخت قرار می دهند.

این شیر تقاضا به منظور تنظیم فشار بیشتر از یک مخزن غیر هواگیر طراحی شده است و بنابراین از سیل شدن موتور جلوگیری می کند. این سیستم در حال حاضر توسط بسیاری از سازندگان قایق محبوب مورد استفاده قرار می گیرد. مخزن سوخت 12-Gallon EPA- تأیید شده Attwood از استانداردهای OEM فراتر رفته و باعث کاهش سایش پمپ های سوخت در نتیجه عملکرد موتور می شود. برای عملکرد بدون نگرانی ، توصیه می کنیم خط سوخت Attwood را با شیر تقاضا نیز خریداری کنید.

مخزن سوخت قابل حمل مستطیل شکل 9 گالن Scepter دارای اتانول و سازگار با الکل است ، علاوه بر این به معنای استانداردهای EDP / ABYC و Carb است. این مخزن قابل حمل اتصالات مخزن دریایی استاندارد ¼ NPT را می پذیرد و برای جلوگیری از ایجاد بخار گاز مجهز به شیر اتوماتیک ورودی هوا است.

اگر در تصمیم گیری با نام تجاری مخزن سوخت قابل حمل با مشکل روبرو هستید ، عمده فروشی دریایی برای کمک به شما در اینجا است. فقط دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر EST در 02188306500 با کارشناسان یامین تهویه تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت مخزن سوخت در لینک روبرو : مخزن سوخت