دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت Ducted Split Air Condition در واقع همان کولر گازی است که از ظرفیت 18000 به بالا تولید میشود و با بهره گیری ازالکترو فن قوی تر در پنل داخلی امکان کانال کشی در سقف یا دیوار کاذب را مهیا می سازد .

این دستگاه از دو بخش یونیت خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده است که یونیت خارجی آن باید در ارتفاع و فاصله افقی متناسب با ظرفیت و نوع آن نصب گردد تا کارایی مناسب را داشته باشد.

داکت اسپلیت نوعی سیستم تهویه مطبوع است که هم می تواند هوای محیط را خنک کند و هم دمای آن را افزایش دهد. بنابراین می توان از آن در فصول گرم و سرد سال استفاده کرد. این سیستم به کانال تقسیم نیز معروف است.

از آنجایی که این سیستم قابلیت تولید سرما و گرما را دارد و در سقف های کاذب نیز می توان قرار داد، از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و در ساختمان های با کاربری های مختلف رایج شده است.

داکت اسپلیت هایسنس مشابه اسپلیت های معمولی یا کولرهای گازی است، با این تفاوت که به جای اواپراتور یا پانلی که روی دیوار نصب می شود و سطحی است، یک یونیت داخلی توکار برای تجهیزات در نظر گرفته شده است و در نهایت فقط یک دریچه از داخل اتاق در نظر گرفته شده است. . قابل مشاهده است.

مشاهده ادامه مقاله در لینک روبرو : داکت اسپلیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *